C-

Vun Wikipedia
Zur Navigation springen Zur Suche springen
Englisch Pennsylvanisch-Deitsch Hochdeitsch
calmness die Ruh die Ruhe
candy ’es Zuckerschleck (rarely used ?) die Süßigkeit, die Süßigkeiten pl.
cat die Katz die Katze
change, modify ennere ändern
cheek die Backe, die Backe pl. (face) die Wange, die Wangen pl.; (otherwise or dialect) die Backe, die Backen pl.
cheery froh Phrases with 'froh' froh
cherry die Kasch die Kirsche
chicken ’es Hinkel das Hinkel, das Hünkel
Central German usage only (chiefly western Central German)
diminutive form of Huhn (chicken, hen)
child ’es Kind, die Kinner pl. das Kind, die Kinder pl.
Christians pl. die Grischde pl. die Christen pl.
Christmas Eve der Grischdaag der Heiligabend, Weihnachten (used without article)

Pfalz: Christtag

church die Kaerich, die Kerch, die Karrech die Kirche
clover der Glee der Klee (no plural form)
coffin der Sarrig der Sarg, die Särge pl.
come kumme; ich kumm, du kummscht, er kummt, mir kumme, ihr kummt, sie kumme Phrases with 'kumme' kommen; ich komme, du kommst, er kommt, wir kommen, ihr kommt, sie kommen
corn ’es Welschkann der Mais

das Welschkorn (very old term, "welsch" meaning "foreign" )

cottonwood der Babblebaam, die Babblebeem pl. die Pappel, der Pappelbaum
to couch ("to lie in ambush"; "to be on guard") uff der Lauer sei / leie; sentences with 'uff der Lauer sei' auf der Lauer sein/liegen
county der Kaundi der/die/das County, die Countys pl.
crop, v. blanse conjugation of 'blanse' pflanzen
cry greine greinen (pfälzisch and Southern Germany), weinen, heulen usw.

Zerick zum English/Pennsylvania German/High German dictionary